Brändi tekee kunnan

Koulutuspäivä kunnanjohtajille ja esimiehille.
Kouluttajana dosentti, bränditutkija Kirsti Lindberg-Repo

Vetovoimainen ja kiinnostava brändi on kunnalle elinehto. 

Miten oman kunnan brändiä voidaan rakentaa niin, että pystymme myös tulevaisuudessa olemaan potentiaalinen muuttovoittoinen kunta, johon saamme houkuteltua uusia kuntalaisia? Mitä kunnanjohtajan ja johdon tulee tietää ja osata brändin rakentamisesta kunnan elävöittämiseksi etenkin koronan jälkeen? Koulutuspäivä antaa vastauksia siihen, miksi brändi on tärkeä kunnalle.

Koulutuspäivän aikana paneudutaan keskeisiin teemoihin ja strategiaan, ja tarjotaan työkaluja ja esimerkkejä, kuinka kunta tehokkaasti rakentaa arvoa brändilleen.

Koulutus on suunniteltu kunnan päättäjille ja työntekijöille, kunnan viestinnästä, markkinoinnista ja kehittämisestä vastaaville henkilöille.

Koulutuksen sisältö ja aikataulu

Vahva ja asiakaskeskeinen kuntabrändi. Miksi brändi on tärkeä kunnalle? Miksi kunnan tulee strategisesti johtaa brändiään?

Mikä on kuntabrändi ja mistä se koostuu minun kunnassani?

  • Kuntabrändin erottuvuustekijät
  • Kunnan brändi on lupaus
  • Kunnan nettisivut ja some-identiteetti osana brändiä

Kahvitauko

Kunnan talouden elpyminen tehostuu koronan jälkeen voimallisella ja rohkealla toiminnalla

Lounastauko

  • Miten brändityötä tehdään
  • Brändin asemointi
  • Kunnan identiteetti kaiken pohjana
  • Arvon luominen ja pehmeät vetovoimatekijät
  • Digitaaliset palvelut erottuvuustekijänä

Brändikäsikirja – keskeinen työkalu

  • Minkä takia organisaatio tarvitsee brändikäsikirjan ja mitä organisaatio voi sillä saavuttaa?
  • Kaksi esimerkkiä

  • Brändiä johdetaan viestinnällä
  • Miksi ja miten viestitään
  • Kenen kanssa viestitään

Kahvitauko

  • Brändityön vaikuttavuuden mittaaminen, arvioiminen ja kehittäminen
  • Näin onnistut kuntabrändityössä

Kiinnostuitko?

Jätä yhteystietosi niin annamme lisätietoja koulutuspäivästä.

"*" näyttää pakolliset kentät

Hyväksyn ehdot*
Ehdot löytyvät tietosuojaselosteesta