Myynnin strateginen johtaminen

Moduulin tavoitteena on kehittää yritysten ja organisaatioiden myynnin suunnitelmallisuutta ja menestyksekkään myyntiorganisaation rakentamista sekä auttaa ymmärtämään myynnin merkitystä yrityksen strategian toteuttajana.

Moduuli tarjoaa työkaluja myynnin suunnitelmalliseen budjetointiin, järkevään hinnoitteluun, asiakastuntemukseen ja erilaisten asiakkuuksien hallintaan. B-to-B ja ratkaisukeskeinen myyntityö ovat keskiössä. Millaista on vastuullinen myyntityö ja miten sitä voidaan parantaa? Koulutuksen päivien aikana pohditaan brändin ja imagon muodostumista sekä esim. uusien tuotteiden lanseeraamista. Koulutus kehittää yritysten kansainvälisiä myyntiareenoita.

Moduuli on suoritettavissa täysin itsenäisinä opintoina, mutta se on mahdollista sisällyttää myös Executive MBA -ohjelman valinnaisiin opintoihin. 

Lataa ohjelma tästä.

Ohjelman tieteellinen johtaja on Yliopistonlehtori Minna-Maarit Jaskari

Moduulin rakenne

Koulutuksissa yksi teema kattaa yksi, kaksi tai puoli koulutuspäivää. Yksi osa on yleensä kaksipäiväinen. Oikeudet muutoksiin pidätetään.

Osa 1

 

Moduulin suorittaminen 

Strateginen myynnin johtaminen verkostoajattelun näkökulmasta.  

KTT Minna-Maarit Jaskari 

Osa 2

 

Myynnin muuttuminen liiketoiminnan murroksessa 

KTM Harri Jaskari 

Osa 3

 

Myyntihenkilöstön johtaminen – rekrytoinnin, palkkauksen koulutuksen ja motivoinnin näkökulma sekä vaativimpien neuvottelutilanteiden ja ”kriisineuvottelun” näkökulma. 

KTT Pekka Töytäri  

 

Osa 4

 

Palvelumyynti ja sen johtaminen – Palvelu ja tuotemyynnin erot, Miten myydään palveluita kannattavasti, Arvon myynti, mahdollisuudet ja sudenkuopat. 

KTT Tuomas Huikkola 

Osa 5

 

Analyyttiset menetelmät ja kriittinen näkökulma 

KTM Salla Niskanen 

Osa 6

Workshop

KTT Minna-Maarit Jaskari 

Tutustu Myynnin eMBA kokonaisuuteen

Kiinnostuitko?

Jätä meille yhteystietosi, niin olemme sinuun yhteydessä.

"*" näyttää pakolliset kentät

Hyväksyn ehdot*
Ehdot löytyvät tietosuojaselosteesta