Social Media Marketing

The overarching goal is to obtain a clear perspective on what’s really going on in digital and networked-based social environments so that you can begin to appreciate its true value to consumers, managers, and to other corporate stakeholders. The emphasis is on understanding online social interactions, examining the various social media channels, and learning how to integrate new mediums into marketing strategies and track their effectiveness.

Social Media Marketing is divided into three different topics:

  • Managing Social Media and Metrics
  • Connectivity and Developing Content
  • Using Paid and Earned Social Media
Social Media Marketing
Online course
Yleiskatsaus
Vaasan yliopisto Executive Education

Tämä verkkosivusto käyttää evästeitä, jotta voisimme tarjota kävijöille mahdollisimman hyvän käyttökokemuksen. Verkkoselaimeen tallentuvat evästeet tunnistavat palaavat kävijät ja heidän kielensä. Lisäksi evästeet antavat meille tärkeää tietoa mm. siitä, mitkä sivut kiinnostavat kävijöitä.

Välttämättömät evästeet

Välttämättömien evästeiden tulisi aina olla käytössä, jotta voimme tallentaa toiveesi kielestä ja evästeiden asetuksista.

Analytiikka ja markkinointi

Tämä sivusto käyttää Google Analyticsia kerätäkseen tietoa sivuston käytöstä, kuten kävijöiden määrästä ja suosituimmista sivuista. Pitämällä tämän evästeen aktivoituna autat meitä parantamaan sivustoa.

Leadfeeder lisäeväste

Tämä verkkosivusto käyttää seuraavia lisäevästeitä:

  • Leadfeeder