Tuloksellinen myyntityö

Koulutuksen tavoite on antaa käytännön työkaluja myynnin johtamiseen. Keskiössä on myyntityön kehittäminen. Myyjän itsetuntemus, asiakashallinta, tilannejohtaminen, joustava myyntityö sekä myynnin uudet sähköiset keinot ja kanavat tuovat avaimia menestyksekkääseen lopputulokseen. Koulutus keskittyy B-to-B- ja ratkaisukeskeiseen myyntityöhön.

Koulutuksessa kiinnitetään huomiota myyntiprosesseihin. Vaiheet uusasiakashankinnasta kaupan klousaamiseen mietitään tarkemmin, ja sitä kautta etsitään uusia työkaluja tuloksen vahvistamiseen.

Moduuli on suoritettavissa täysin itsenäisinä opintoina, mutta se on mahdollista sisällyttää myös Executive MBA -ohjelman valinnaisiin opintoihin. 

Moduulin rakenne

Koulutuksissa yksi teema kattaa yksi, kaksi tai puoli koulutuspäivää. Yksi osa on yleensä kaksipäiväinen. Oikeudet muutoksiin pidätetään.

Markkinointi ja sen rooli tuloksellisessa myyntityössä

Myynnin juridiikka: sopimusoikeus, immateriaalioikeus ja tuotevastuu

Myyjän motivointi ja palkitseminen, osaamisen johtaminen

Some ja Tekoäly tuloksellisessa myyntityössä

Workshop

Tutustu Myynnin eMBA kokonaisuuteen

Kiinnostuitko?

Jätä meille yhteystietosi niin olemme sinuun yhteydessä.

"*" näyttää pakolliset kentät

Hyväksyn ehdot*
Ehdot löytyvät tietosuojaselosteesta