Tuloksellinen myyntityö

Koulutuksen tavoite on antaa käytännön työkaluja myynnin johtamiseen. Keskiössä on myyntityön kehittäminen. Myyjän itsetuntemus, asiakashallinta, tilannejohtaminen, joustava myyntityö sekä myynnin uudet sähköiset keinot ja kanavat tuovat avaimia menestyksekkääseen lopputulokseen. Koulutus keskittyy B-to-B- ja ratkaisukeskeiseen myyntityöhön.

Koulutuksessa kiinnitetään huomiota myyntiprosesseihin. Vaiheet uusasiakashankinnasta kaupan klousaamiseen mietitään tarkemmin, ja sitä kautta etsitään uusia työkaluja tuloksen vahvistamiseen.

Moduuli on suoritettavissa täysin itsenäisinä opintoina, mutta se on mahdollista sisällyttää myös Executive MBA -ohjelman valinnaisiin opintoihin. 

Lataa ohjelma tästä

Moduulin rakenne

Koulutuksissa yksi teema kattaa yksi, kaksi tai puoli koulutuspäivää. Yksi osa on yleensä kaksipäiväinen.
Osa 1

Myyjän asiakastuntemus: Vahvan myyjän ja
myynnin perustana asiakkaan ja ostamisen
ymmärtäminen

Osa 2

Myynnin juridiikka: sopimusoikeus, immateriaalioikeus ja tuotevastuu

Osa 3

Kuluttamisen muutos: asiakaskokemus ja henkilökohtainen myyntityö

Osa 4

Myynnin tavoitteellinen johtaminen prosessina:
segmentointi ja kohderyhmien erilainen arvonmuodostus sekä siitä johdettu myynnin tavoiteasetanta, operatiivinen toiminta sekä tuloksen
mittaaminen

Osa 5

Vaikuttajamarkkinointi B to B: Sosiaalinen media
ja digitaalisuus liiketoiminnassa

Tutustu Myynnin MBA kokonaisuuteen

Kiinnostuitko?

Jätä meille mietteesi ja yhteystietosi niin olemme sinuun yhteydessä.

"*" näyttää pakolliset kentät

Hyväksyn ehdot*