Kirsti Lindberg-Repo

Bränditutkija, tietokirjailija

Dosentti, bränditutkija, tietokirjailija Kirsti Lindberg-Repo on tutkinut ja opettanut strategista brändijohtamista ja palvelumuotoilua Suomessa Hankenilla, Aalto yliopistossa, Vaasan yliopistossa sekä Taidekorkeakoulussa ja viimeksi vierailevana professorina Singapore Managment Universityssä v. 2013-2016. Hän on julkaissut useita strategista brändinjohtamista käsitteleviä kirjoja, joista viimeisimmän vuonna 2020, Brändi elvyttää kunnan. Vuodesta 2002 Kirsti on toiminut MBA-kouluttajana Suomessa ja ulkomailla. Hänellä on ollut lukuisia hallituspaikkoja pörssiyrityksissä, palvelualan yrityksissä, FCG:ssä ja kulutustavarayrityksissä. Hän on yrityksensä Brand Audit Groupin kautta auttanut ja tukenut lukuisia suomalaisia yrityksiä heidän brändin rakennusprojekteissaan tuoden niihin uusimman tutkimustiedon. Vuonna 2017 lanseerattiin Lindberg-Repon aloitteesta kansainvälinen Business Case -kilpailu Aasian yliopistojen opiskelijoille – Design Finland 100, jonka tarkoitus oli luoda uusi vientikonsepti suomalaisille yrityksille, jotka hakevat kasvua Aasian markkinoilta.